Pretraga
Close this search box.

ČUKARIČANI POČINJE SEZONA NAJVAŽNIJIH SAJAMSKIH MANIFESTACIJA

Međunarodni sajam turizma u Beogradu, najveća i najposećenija manifestacija te vrste u regionu, održaće se od 22. do 25. februara, najavio je „Beogradski sajam”. Pod sloganom „Avantura počinje ovde”, ovaj susret kultura i avantura promovisaće nove destinacije, „first minute” ponude, domaće i inostrane smeštajne kapacitete, turističke regije i atrakcije. Na sajmu će učestvovati najznačajnije turističke agencije, udruženja i organizacije, hoteli, turistički centri, transportne kompanije i međunarodni tur-operatori, kao i tradicionalno Grad Beograd, koji će se predstaviti na štandovima u halama 1 i 4.

I ove godine posetioci će iz velike ponude, već prema svojim afinitetima, moći da izaberu porodična putovanja, daleke i egzotične destinacije, putovanja za mlade, „siti brejk”, odmor i oporavak u banjama, spa vikende na planinama, eko i aktivni turizam, kongresna dešavanja… Za one čija sledeća avantura počinje upravo na Sajmu turizma, ovogodišnje otkrivanje nekog novog sveta uključuje istraživanje najnovijih inovacija u turističkoj industriji, upoznavanje sa najnovijim tehnološkim trendovima koji će unaprediti putovanje, bilo da je reč o digitalnim vodičima, pametnim putnim aplikacijama ili ekološki održivim putovanjima. Tu su i stručnjaci iz industrije koji će objasniti kako se turizam prilagođava savremenim potrebama putnika. U isto vreme u Hali 2 će biti održan i Devetnaesti međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme, koji će pod sloganom „Poslužite se” okupiti brojne domaće i inostrane kompanije iz najrazličitijih oblasti koje su u vezi sa ugostiteljskim delatnostima i koje svaku turističku ponudu dižu na viši nivo – proizvodnjom i prodajom hotelskog i ugostiteljskog nameštaja, opremom za kuhinje, restorane i barove. Tu su i posteljina i peškiri, sredstava za održavanje, proizvođači hrane i pića i drugo.

Ovaj veliki multimedijalni događaj svim učesnicima i posetiocima omogućiće poslovne kontakte, upoznavanje, umrežavanje i uspostavljanje poslovnih odnosa i partnerstva za dalju saradnju. A svi ovi aspekti zajedno čine Sajam turizma na „Beogradskom sajmu” najvažnijim godišnjim događajem u promociji, razvoju i unapređenju turističke industrije regiona.

Ovo je, navode iz „Beogradskog sajma”, vrh užarenog brega prvog dela prolećne agende koja već od 25. do 27. januara počinje petim izdanjem vodećeg regionalnog sajamsko-konferencijskog događaja u oblasti voćarstva, vinogradarstva i povrtarstva – manifestacijom „Agro Beograd 2024”. Više od petsto izlagača iz regiona i sveta predstavlja dostignuća u oblastima svežeg, smrznutog i prerađenog voća, povrća i grožđa, poljoprivredne mehanizacije, sistema za navodnjavanje, sistema protivgradne zaštite, rasadnika, semenskih i hemijskih kuća i drugih segmenata neophodnih za uspešno bavljenje ovim granama poljoprivrede. Tokom tri dana ovog vrhunskog sajamsko-konferencijskog događaja biće organizovane i stručne konferencije i sastanci na kojima će eminentni stručnjaci i predstavnici institucija, organizacija i kompanija te predstavnici velikih evropskih i domaćih lanaca, kupaca i distributera aktuelizovati teme iz oblasti voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva, tržišta voća i povrća, klimatskih promena i njihovog uticaja na promene u proizvodnji voća i povrća i brojne druge.

Početkom februara, preciznije od 8. do 10, rezervisan je prostor u Hali 3 za „Balkan tekstil 2024”, poslovnu manifestaciju koja okuplja proizvođače tekstila, uvoznike i trgovce, a pored najboljih tkanina, izlagači prikazuju i najbolje mašine i opremu iz tekstilnog sektora. Cilj je da na najbolji način izvoznici pronađu uvoznike, domaće proizvođače i velike trgovce na malo koji podstiču potražnju i time proširuju svoje kanale prodaje u Srbiji. Sajam je zamišljen kao unosna platforma i neizostavna šansa, gde vrhunske proizvode, opremu i mašine u tekstilnom sektoru predstavljaju izlagači iz različitih zemalja publici uspešnih preduzetnika koji imaju motivaciju i kapital da ulažu u nove poslovne poduhvate. Sajam svojim ekskluzivnim učesnicima nudi najefikasniji način za osvajanje tržišnog udela u zemlji gde će se spojiti ponuda i tražnja pod jednim krovom, kako bi kompanije izvoznice iskoristile prilike u Srbiji i povećale obim izvoza.

Konačno, februar će obeležiti i Petnaesti državni pčelarski sajam, koji će biti održan u Hali 2 od 10. do 11. februara. „Slatki sajam”“ je međunarodna izložbeno-prodajna manifestacija koju organizuje Savez pčelarskih organizacija Srbije, a posetioci imaju priliku da vide kompleksan prodajni, izložbeni, obrazovni, promotivni, privredni i turistički sadržaj i program. Sajam je prilika da se, pored meda i drugih pčelinjih proizvoda, po najpovoljnijim uslovima nabavi i kompletna pčelarska oprema i repromaterijali, precizirano je u saopštenju.

Tagovi:

Pročitajte još: