Više od 3000 ljudi posetilo „SUPER CAN FEST“ na Čukarici

Više od 3000 ljudi posetilo je Super Can Fest organizovan u Dogma Brewery i tokom dva dana uživalo u kraft pivima iz 24 pivare i 12 različitih država Evrope. Tokom dvodnevne manifestacije, koju su podržale Gradska opština Čukarica i kompanija Ball Packaging, posetioci su imali priliku da probaju 105 različitih vrsta piva proizvedenih širom Evrope i upakovanih isključivo u limenke, a sva iskorišćena ambalaža će, kao i uvek, biti reciklirana.

Manifestaciju su svečano otvorili suosnivač Dogma Brewery Vladimir Stojković i predsednik Gradske opštine Čukarica Srđan Kolarić.

„Super Can Fest je jedinstven Festival, ne samo u Srbiji, već u čitavom svetu, a sve zbog činjenice da se sva ovde prisutna i uvezena kraft piva služe isključivo u limenkama. Od samog starta, kada smo 2019. godine prvi put organizovali Festival, glavna ideja bila nam je da ljude edukujemo u smeru koji dokazuje da je limenka najbolji ambalažni materijal za vrhunsko kraft pivo – kako zbog činjenice da najbolje čuva kvalitet ovih nefiltriranih i nepasterizovanih piva, preko logistike, pa sve do ekologije, kao discipline koja nam je svima na planeti Zemlji od egzistencijalnog značaja“, istakao je Vladimir Stojković, organizator Super Can festivala i suosnivač Dogma Brewery.

Predsednik Gradske opštine Čukarica Srđan Kolarić je izrazio zadovoljstvo što je opština podržala ovu sjajnu manifestaciju, koja se nakon tri godine vratila na velika vrata Dogma Tap Room-a.

„Na ovom festivalu imaćemo priliku da uživamo u pivima fenomenalnih evropskih pivara, upoznajemo pivare iz drugih zemalja i promovišemo limenku kao ambalažu kraft piva. Da ne bi sve ostalo samo na uživanju u ispijanju sjajnih kraft piva, domaćini i gosti su se pobrinuli da istaknu njihov značaj kako za očuvanje kvaliteta piva, tako i za očuvanje planete, jer imaju neverovatne reciklažne mogućnosti. Posebno bih istakao humanitarni karakter ove manifestacije, jer će sakupljena sredstva od reciklaže praznih limenki nastalih tokom festivala biti donirana Crvenom krstu Čukarica. Poželeo bih gostima iz inostranstva nezaboravan vikend na Čukarici i da se sledeće godine okupimo u još većem broju, šaljući poruku da nemamo drugu planetu i da ovakvu želimo da je sačuvamo“, poručio je Kolarić.

Ovo jedinstveno pivsko druženje, na kome ljubitelji piva mogu da probaju kraft piva koja nisu prisutna na našem tržištu, podržala je kompanija Ball Packaging. Tokom 2 dana trajanja manifestacije u okviru svoje kampanje „Svaka limenka se računa“, kompanija Ball Packaging je zajedno sa organizatorom, sprovela sakupljanje iskorišćenih limenki u cilju dalje reciklaže. Ovom kampanjom Ball Packaging skreće pažnju na značaj očuvanja životne sredine i edukuje javnost o tome da je aluminijumska limenka 100% reciklabilna. Sva novčana sredstva sakupljena od reciklaže biće donirana Crvenom Krstu Opštine Čukarica.

„Aluminijumske limenke su ubedljivo najbolja ambalaža za pivo. To potvrđuje i novi svetski trend među kraft pivarama koje sve više biraju ovu vrstu pakovanja. Limenke garantuju svežinu, ne propuštaju kiseonik, svetlost, niti UV zračenje, najbrže se hlade, a lake su i za transport. Neophodno je istaći da aluminijumske limenke mogu neograničen broj puta da se recikliraju. Svest o tome da je neophodno smanjiti otpad predstavlja izuzetno bitan faktor prilikom izbora ambalaže danas – kako među proizvođačima, tako i među potrošačima“, zaključio je Jovan Jovanović, menadžer prodaje u kompaniji Ball Packaging.

Tokom 2 dana trajanja Festivala proizvođači kraft piva, kao i posetioci imali su priliku da uživaju u novim vrstama piva, ali i da saznaju zašto je aluminijusmka limenka postala svetski trend kada je reč o pakovanju kraft piva. O svim prednostima piva u limenci prisutni su imali priliku da se uvere tokom konzumacije, kao i za vreme organizovanih predavanja tokom „Can Fans Talks“-a. Pored svega, mogli su da uživaju i u muzičkom programu lokalnih bendova, koji su svojim bluz, džez i surf zvukom dodatno začinili pravu festivalsku atmosferu.

Tagovi:

Pročitajte još: